Reis afrika - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Mirjam Kuijt - WaarBenJij.nu Reis afrika - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Mirjam Kuijt - WaarBenJij.nu

Reis afrika

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 April 2008 | Nederland, Zaandijk

Zuidelijk Afrika in 3 weken
Vanaf 10 mei verblijven wij voor 23 dagen in Afrika. Met een tent trekken wij erop uit om Zuid Afrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe te ontdekken. Via deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van deze reis van dag tot dag en als we in de gelegenheid zijn om een berichtje achter te laten zullen we jullie zeker informeren! Groetjes Chiel en Mirjam

• 29 April 2008 - 18:04

Paula En Norbert:

Wij wensen jullie ontzettend veel plezier en een veilige reis. Denk om de olifanten als ze op je tentje willen gaan zitten. Wij volgen jullie op de voet. Liefs van Paula en Norbert.

• 29 April 2008 - 18:20

Karin Schröder :

Heel veel plezier in Afrika !! En als wij in Tunesie zijn stuur ik ff een kameel met een boodschap op jullie af..Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Karin xx

• 29 April 2008 - 18:37

Rob En Wil:

Hoi
    Zeg dat is een echte vakantie ,heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie reisverslagen.
    Heel veel plezier en een veilige reis.
    gr.rob en wil

• 29 April 2008 - 19:08

Jacko En Cindy:

Hai lief stel, heel veel plezier en een veilige reis. Wij gaan jullie op de voet volgen, geniet ervan dit doe je misschien maar 1x in jullie leven. En rustig aan he in de tent. Veel liefs Jacko en cindy

• 29 April 2008 - 19:41

Hanneke :

wij wensen jullie een prachtige vakantie toe en mochten we jullie niet meer zien voor die tijd heel veel plezier kijk uit en kom gezond weer terug groetjes hanneke en gerard en wij blijven jullie volgen als dat kan

• 30 April 2008 - 09:07

Margriet En Ruud:

Heel veel plezier op deze wereldreis, zullen zeker jullie verslagen gaan lezen.
    Kijk uit voor Bokito z'n broer, die loopt daar ergens vrij rond, hebben we gehoord.
    Groetjes Margriet en Ruud

• 30 April 2008 - 11:47

Tim ,Johanna:

Chiel en Mirjam een fijne reis en voorzichtig we volgen jullie groetjes

• 02 Mei 2008 - 14:29

Margret:

Ik wens jullie heel veel plezier daar in het verre afrika. Doe voorzichtig, geniet ervan en kom weer heelhuids terug.
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Liefs Margret

• 02 Mei 2008 - 15:20

Peter En Kiek:

Hé zus en zwager,

Nou jullie zijn in ieder geval wat avontuurlijker ingesteld dan je 'kleine' (schoon)zusje, maar ja wie weet, het leven begint bij 40 zegt men....Heel veel plezier daar, goed je schoenen nakijken op schorpioenen (getverderrie) en we hopen veel van jullie te horen!!

Dikke kus, Kiek (en Peter en Eva natuurlijk)

• 02 Mei 2008 - 16:24

Anja En Rob De Kip:

Heel veel plezier!!We gaan jullie volgen...voor nu alvast een goeie reis!

• 03 Mei 2008 - 08:32

Erik:

Doe je groeten aan Robert-Mugabe?

• 03 Mei 2008 - 14:03

Gwen:

Hier dan ook een berichtje van mij.
    Nog een week te gaan en dan is het zover!
    Ik moet er dan toch echt aan geloven en moet de taak als "huisvrouw" op me nemen ;)! Maar dat komt wel goed.

Alvast heel veel plezier en ik hoop dat jullie zo nu en dan hier een bericht kunnen zetten. Zodat wij kunnen lezen wat jullie allemaal beleven.

xxx Gwen

• 06 Mei 2008 - 19:05

Olga En Joop [ouders:

eigenlijk zijn we niet zo blij met deze trip,maar ja oud en wijs genoeg zullen we maar denken.Heel veel plezier daar en geef mugabe een trap onder z'n kont krijg je van mij terug als jullie weer thuis zijn. kijk uit !!!!! veel plezier.